პროფესიული განვითარების ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმა


         

      

         სსიპ  ქ. თბილისის  108 საჯარო სკოლის

     რუსული ენის მასწავლებლის  მანანა ზივზივაძის

     პროფესიული  განვითარების   ინდივიდუალური

     სამოქმედო  გეგმა.






პროფესიული  განვითარების ინდივიდუალური  სამოქმედო  გეგმა  ეს  არის  პედაგოგის  მიერ  გარკვეული  ვადაში  გაწერილი  საქმიანობების,  გნებავთ,  აქტივობების  ცხრილი,  რომლის  განხორციელებაც  პედაგოგს  საშუალებას  აძლევს  გაზარდოს  საკუთარი  კომპეტენციები,  აინაცვლოს  კარიერული  წინსვლის  სქემის  შემდეგ  საფეხურზე  და  მიაღწიოს  ახალ წარმატებას. 
.



სახელი--  მანანა

გვარი--- ზივზივაძე

სკოლა---108 საჯარო სკოლა






#
საჭიროება
აქტივობა
პერიოდი
აქტივობის განხორციელების ინდიკატორი
კომენტარი/ შენიშვნა
1
შეფასება . მოსწავლეთათვის ეფექტური უკუკავშირის მიცემის სტრატეგიების ქონა.


„კრიტიკული მეგობარი“
სასწავლო პროცესში  მასწავლებელთა
ურთიერთდაკვირვება


 თებერვალი 
მაისი  2018
 კოლეგებისუკუკავშირის


ურთიერთდასწრება და  თვითრეფლექსიის  ჟურნალის  წარმოება;


კოლეგის უკუკავშირი

2
 სასწავლო პროცესში მოსწავლეა სრულად ჩართვის  სტრატეგიების პოვნა
ურთიერთ დასწრება

მარტი 2018
დაკვირვების რუბრიკა

ფოკუსირებული დაკვირვება

აპრილი 2018
თვითშეფასების ცხრილი

3
საკუთარი საქმიანობის კვლევა

ინფორმაციის შეგროვება

იანვარი
 2018
თვითშფასების ცხრილი,



საქმინობისპროცესის ანალიზი და თვითრეფლექსია

თებერვალი-მაისი
 2018
თვითშეფასების ცხრილი












მოტივაციის ამაღლების სხვადასხვა სტრატეგიების ფლობა
კოლეგებისათვის სამუშაო შეხვედრის   ჩატარება გამოცდილების გაზიარების მიზნით
2018 წლის თებერვალი-მაისი
პრეზენტაცია, კოლეგების უკუკავშირი

                  




ინფორმაციის მიწოდების სხვადასხვა ფორმის სტრატეგიების ფლობა (ისტ-ი)
თემის გაცნობა  ღია გაკვეთილის ჩატარება 
და მისი ანალიზი 
2018 წელი 
ჩანაწერები, კოლეგების უკუკავშირი
გაკვეთილებზე ინტერაქტიული მეთოდების გამოყენება
2018 წლის თებერვალი-მაისი
თვითშეფასების ცხრილი, მოსწავლეთა უკუკავშირი




                                       სამოქმედო გეგმის რეფლექსია





სასწავლო წლის განმავლობაში სამოქმედო გეგმის მიხედვით განსაზღვრული აქტივობებიდან შესრულებულ იქნა შემდეგი  აქტივობები:


















        სსმ მოსწავლის     ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა 

 


                                                 ზოგადი ინფორმაცია




მოსწავლე

სკოლა
108-ე საჯარო სკოლა
კლასი

დაბადების თარიღი

ასაკი

მშობელი/მეურვე

ტელეფონი

მისამართი



ისგ-ს შექმნის თარიღი






მოსწავლის ისგ-ზე პასუხისმგებელი პირები: სკოლის სპეციალური პედაგოგი, მასწავლებელი, მშობელი.



        შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე          

                              ბავშვის შეფასება  

 


 1. სკოლა აფასებს შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე მოასწავლეს მისი ფიზიკური და გონებრივი მდგომარეობის გათვალისწინებით;

 2. თუ მოსწავლეს შეზღუდული აქვს გონებრივი მდგომარეობა, მაშინ იგი ფასდება ინდივიდუალური პროგრამის შესაბამისად. ამ შემთხვევაში აუცილებელია აქცენტი გაკეთდეს მისი განვითარების დინამიკაზე, რათა მოხდეს ინდივიდუალური პროგრამის მორგება მის შესაძლებლობებზე






ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა



საგანი: რუსული ენა
 პედაგოგი:  მ, ზივზივაძე

                                  

                                  გრძელვადიანი მიზანი/მიზნები:





1.მოსწავლეს,  მასწავლებლის დახმარებით, შეუძლია ამოიცნოს   მისთვის გასაგები  ასოები.

2.ილუსტრირებული სახელმძღვანელოს დახმარებით დააკვირდეს სურათებს და მასწავლებლის დახმარებით ამოიცნოს სხვადასხვა სასკოლო საგნები. გაარჩიოს ფერები და საგნის სიდიდეები(დიდი, პატარა, მრგვალი მაღალი, დაბალი და ა.შ.)
.
3.მოუსმინოს ყურადღებით მასწავლებელს და მოახდინოს შესაბამისი რეაგირება (ჯესტებით, ღიმილით,) გაკვეთილის მსვლელობის დროს










 მოკლევადიანი მიზანი                                        



განხორციელებისთვის
საჭირო
ვადა

1


მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით მოძებნის   დასახელებულ ასოებს


2


 მასწავლებლის დახმარებით  მონახავს იმ გვერდს, რომელზეც არის მითითებული დავალება
მასწავლე  მასწავლებლის დახმარებით


  ამოიცნობს და განასხვავებს  ქართულ და რუსულ ასოებს


4


მასწავლებლის დახმარებით  განასხვავებს სულიერ და   უსულო საგნებს

5





             

შეფასების შედეგები[2]

სფერო
სუსტი მხარეები



აკადემიური უნარები:

წერა
    ასოები დამახინჯებულია და არასწორია


    კითხვა

    • არ შეუძლია ორმარცვლიანი სიტყვის  წაკითხვა

    •  
    თხრობა
    • საერთოდ ვერ ყვება და არ ესმის  მიმდინარე გაკვეთილის შინაარსი
    •  

    Комментариев нет:

    Отправить комментарий