სსიპ ქ. თბილისის 108 საჯარო სკოლის
რუსული ენის მასწავლებლის მანანა ზივზივაძის
პროფესიული განვითარების ინდივიდუალური
სამოქმედო გეგმა.
პროფესიული განვითარების ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმა ეს არის პედაგოგის მიერ გარკვეული ვადაში გაწერილი საქმიანობების, გნებავთ, აქტივობების ცხრილი, რომლის განხორციელებაც პედაგოგს საშუალებას აძლევს გაზარდოს საკუთარი კომპეტენციები, აინაცვლოს კარიერული წინსვლის სქემის შემდეგ საფეხურზე და მიაღწიოს ახალ წარმატებას.
.
სახელი-- მანანა
გვარი--- ზივზივაძე
#
|
საჭიროება
|
აქტივობა
|
პერიოდი
|
აქტივობის განხორციელების ინდიკატორი
|
კომენტარი/ შენიშვნა
|
1
|
შეფასება . მოსწავლეთათვის ეფექტური უკუკავშირის მიცემის სტრატეგიების ქონა.
|
„კრიტიკული მეგობარი“
სასწავლო პროცესში მასწავლებელთა
ურთიერთდაკვირვება
|
თებერვალი
მაისი 2018
|
კოლეგებისუკუკავშირის
| |
ურთიერთდასწრება და თვითრეფლექსიის ჟურნალის წარმოება;
|
კოლეგის უკუკავშირი
| ||||
2
|
სასწავლო პროცესში მოსწავლეა სრულად ჩართვის სტრატეგიების პოვნა
|
ურთიერთ დასწრება
|
მარტი 2018
|
დაკვირვების რუბრიკა
| |
ფოკუსირებული დაკვირვება
|
აპრილი 2018
|
თვითშეფასების ცხრილი
| |||
3
|
საკუთარი საქმიანობის კვლევა
|
ინფორმაციის შეგროვება
|
იანვარი
2018
|
თვითშფასების ცხრილი,
| |
საქმინობისპროცესის ანალიზი და თვითრეფლექსია.
|
თებერვალი-მაისი
2018
|
თვითშეფასების ცხრილი
|
მოტივაციის ამაღლების სხვადასხვა სტრატეგიების ფლობა
|
კოლეგებისათვის სამუშაო შეხვედრის ჩატარება გამოცდილების გაზიარების მიზნით
|
2018 წლის თებერვალი-მაისი
|
პრეზენტაცია, კოლეგების უკუკავშირი
|
ინფორმაციის მიწოდების სხვადასხვა ფორმის სტრატეგიების ფლობა (ისტ-ი)
|
თემის გაცნობა ღია გაკვეთილის ჩატარება
და მისი ანალიზი
|
2018 წელი
|
ჩანაწერები, კოლეგების უკუკავშირი
|
გაკვეთილებზე ინტერაქტიული მეთოდების გამოყენება
|
2018 წლის თებერვალი-მაისი
|
თვითშეფასების ცხრილი, მოსწავლეთა უკუკავშირი
|
სამოქმედო გეგმის რეფლექსია
სასწავლო წლის განმავლობაში სამოქმედო გეგმის მიხედვით განსაზღვრული აქტივობებიდან შესრულებულ იქნა შემდეგი აქტივობები:
სსმ მოსწავლის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
ზოგადი ინფორმაცია
მოსწავლე
| |
სკოლა
|
108-ე საჯარო სკოლა
|
კლასი
| |
დაბადების თარიღი
| |
ასაკი
| |
მშობელი/მეურვე
| |
ტელეფონი
| |
მისამართი
| |
ისგ-ს შექმნის თარიღი
|
მოსწავლის ისგ-ზე პასუხისმგებელი პირები: სკოლის სპეციალური პედაგოგი, მასწავლებელი, მშობელი.
შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე
ბავშვის შეფასება
1. სკოლა აფასებს შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე მოასწავლეს მისი ფიზიკური და გონებრივი მდგომარეობის გათვალისწინებით;
2. თუ მოსწავლეს შეზღუდული აქვს გონებრივი მდგომარეობა, მაშინ იგი ფასდება ინდივიდუალური პროგრამის შესაბამისად. ამ შემთხვევაში აუცილებელია აქცენტი გაკეთდეს მისი განვითარების დინამიკაზე, რათა მოხდეს ინდივიდუალური პროგრამის მორგება მის შესაძლებლობებზე
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
საგანი: რუსული ენა
პედაგოგი: მ, ზივზივაძე
პედაგოგი: მ, ზივზივაძე
გრძელვადიანი მიზანი/მიზნები:
1.მოსწავლეს, მასწავლებლის დახმარებით, შეუძლია ამოიცნოს მისთვის გასაგები ასოები.
2.ილუსტრირებული სახელმძღვანელოს დახმარებით დააკვირდეს სურათებს და მასწავლებლის დახმარებით ამოიცნოს სხვადასხვა სასკოლო საგნები. გაარჩიოს ფერები და საგნის სიდიდეები(დიდი, პატარა, მრგვალი მაღალი, დაბალი და ა.შ.)
.
3.მოუსმინოს ყურადღებით მასწავლებელს და მოახდინოს შესაბამისი რეაგირება (ჯესტებით, ღიმილით,) გაკვეთილის მსვლელობის დროს
|
მოკლევადიანი მიზანი |
განხორციელებისთვის
საჭირო
ვადა
| ||
1
|
მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით მოძებნის დასახელებულ ასოებს
| ||
2
|
მასწავლებლის დახმარებით მონახავს იმ გვერდს, რომელზეც არის მითითებული დავალება
| ||
მასწავლე მასწავლებლის დახმარებით
| |||
4
|
მასწავლებლის დახმარებით განასხვავებს სულიერ და უსულო საგნებს
| ||
5
|
შეფასების შედეგები[2]
სფერო
|
სუსტი მხარეები
| ||
აკადემიური უნარები:
|
წერა
|
ასოები დამახინჯებულია და არასწორია
|
|
კითხვა
| |||
თხრობა
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий