შემაჯამებელი წერები











                                                         

                                          2017-2018

                                                        5დ კლასი



კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების შეფასებები




N
სახელი გვარი
მიღებული ქულა
დავალება N1
მიღებული ქულა
დავალება N2
მიღებული ქულა
დავალება N3
მიღებული ქულა
დავალება N4
მიღებული ქულა
დავალება N5
1

2
ასლოევი
ბოდოკია
9
9
8
9
10
6
8
9
5
9
3
ბოლქვაძე
55575
4
ბუტკინა
101091010
5
გაბელაშვილი
101010109
6
გარშაულაშვილი
991089
7
გელდიაშვილი
55354
8
გოგილაშვილი 
56566
9
გოგიტიძე
66657
10
გოგსაძე
9981010
11
დავითაშვილი
768410
12
ვარშანიძე
999
13
იოსელიანი
66765
14
კოჭლამაზაშვილი
55555
15
მენაბდიშვილი
88896
16
მესხიძე
1010101010
17
მუსტაფაევი
66568
18
ნადირაძე
6

7
6
10
9
19
როსტიაშვილი
1010101010
20
სტეფანოვი
101091010
21
ტურაშვილი
55635
22
უსტიაშვილი
101010109
23
ქალდანი
44333
24
შენგელია
666109
25
ხატიაშვილი
88899
26
ჯალაღონია
999108
27
აბრამიანი
998810
28
მინდიაშვილი

5
29
ბერიაშვილი5610
30
ყელბერაშვილი  5 5  2  4





საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული  შემაჯამებელი დავალება

N
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?
1
  N1   18.10.2017 
უცხ.ს I-2;უცხ.ს I- 15; უცხ.ს I-20; უცხ.ს I-21
2
  N2   10.12.2017უცხ.ს I-2;უცხ.ს I- 15; უცხ.ს I-20; უცხ.ს I-21

3
  N3 19.02.2018უცხ.ს I-2;უცხ.ს I- 15; უცხ.ს I-20; უცხ.ს I-21

4
 N4 23.03.2018უცხ.ს I-2;უცხ.ს I- 15; უცხ.ს I-20; უცხ.ს I-21

5
  N5 25.05.2018უცხ.ს I-2;უცხ.ს I- 15; უცხ.ს I-20; უცხ.ს I-21






შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი
კლასი
საგანი
N1
შემაჯამებელი
N2
შემაჯამებელი
N3
შემაჯამებელი
N4
შემაჯამებელი
N5
შემაჯამებელი
კლასის საშუალო
ართმეტიკული 
8
8.2
8.578
რა გაუჭირდაკლასს ამ
შემაჯამებელში





რეკომენდაციები,მეორე
სემესტრისშემაჯამებელი
სამუშაოებისდაგემვისთვის



მიღე მიღებული შედეგების ანალიზი შემაჯამებელი დავალება მორგებულია მოსწავლის შესაძლებლობებზე და ავლენს მათ ძლირ და სუსტ მხარეებს-.შედეგების შემდეგ დგინდება რა ღონისძიებებია გასატარებელი მიმდინარე შეცდომების გამმასწორებლად. შემაჯამებელი დავალებების შედეგები დამაკმაყოფილებელია და შეესაბამება ესგ-ს მისაღწევ შედეგს. მეტი ყურადღება უნდა დაეთმოს წერითი სტრტეგიების ეფექტურ გამოყენებას და მათი უნარ ჩვევების განვითარებას-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
დასკ დასკვნა მეტი ყურადღება უნდა დაეთმოს გრამატიკულ მასალის უკეთ ათვისებას და გარამატიკული უნარ ჩვევების განვითარებას წერის კულტურის გაუმჯობესება





                                           5გ  კლასი

კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების შეფასებები




N
სახელი გვარი
მიღებული ქულა
დავალება N1
მიღებული ქულა
დავალება N2
მიღებული ქულა
დავალება N3
მიღებული ქულა
დავალება N4
მიღებული ქულა
დავალება N5
1

2
აბელაშვილი
ბათხაძე

10
5
10
5
10
2
10
2
10
2
3
ბაკრიანი
1010101010
4
ბაკრიანი
1010101010
5
გაფრინდაშვილი
98978
6
ვაშაგაშვილი
33222
7
იმერლიშვილი
56566
8
ლომიძე
57579
9
მარტიროსოვი
33226
10
მარქარიანი
88798
11
მელქუმიანი
55555
12
მომოტროვა
77767
13
ნინოშვილი
1010101010
14
პასიკაშვილი
66577
15
კასრაძე
88789
16
ტაბატაძე
76686
17
ტაბიძე
1010101010
18
ფაიქიძე
6

6
5
8
6
19
ფილფანი
1010101010
20
ქისიევი
55254
21
ღვინიაშვილი
1091098
22
ხატოევი
88788
23
ხუგაევი
45455
24
ხუფენია
1010101010
25
ჯახაია
1010101010
26
არსენაძე
78769
27
გახრამანოვი
52
28
მესხი66278
29
გიგაშვილი222
30
31
32

33

34







საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული  შემაჯამებელი დავალება

N
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?
1
  N1    12.10.2017
უცხ.ს I-2;უცხ.ს I- 15; უცხ.ს I-20; უცხ.ს I-21
2
  N2   16.12.2017
უცხ.ს I-2;უცხ.ს I- 15; უცხ.ს I-20; უცხ.ს I-21
3
  N3 5.02.2018უცხ.ს I-2;უცხ.ს I- 15; უცხ.ს I-20; უცხ.ს I-21

4
 N4 25.04.2018უცხ.ს I-2;უცხ.ს I- 15; უცხ.ს I-20; უცხ.ს I-21

5
  N5 6.05.2018
უცხ.ს I-2;უცხ.ს I- 15; უცხ.ს I-20; უცხ.ს I-21





შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი
კლასი
საგანი
N1
შემაჯამებელი
N2
შემაჯამებელი
N3
შემაჯამებელი
N4
შემაჯამებელი
N5
შემაჯამებელი
კლასის საშუალო
ართმეტიკული 

რა გაუჭირდაკლასს ამ
შემაჯამებელში





რეკომენდაციები,მეორე
სემესტრისშემაჯამებელი
სამუშაოებისდაგემვისთვის



მიღე მიღებული შედეგების ანალიზი შემაჯამებელი დავალება მორგებულია მოსწავლის შესაძლებლობებზე და ავლენს მათ ძლირ და სუსტ მხარეებს-.შედეგების შემდეგ დგინდება რა ღონისძიებებია გასატარებელი მიმდინარე შეცდომების გამმასწორებლად. შემაჯამებელი დავალებების შედეგები დამაკმაყოფილებელია და ნაწილობრივ შეესაბამება ესგ-ს მისაღწევ შედეგს. მეტი ყურადღება უნდა დაეთმოს წერითი სტრტეგიების ეფექტურ გამოყენებას და მათი უნარ ჩვევების განვითარებას---მეტი ყურადღება უნდა გავამახვილო წერის კულტურის განვითარებაზე ,გრამტიკულ უნარ-ჩვევების , გრამატიკული მასალის უკეთ ათვისებას და მეტყველების უნარის განვითარებას--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
დასკ





                                6ბ   კლასი

კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების შეფასებები




N
სახელი გვარი
მიღებული ქულა
დავალება N1
მიღებული ქულა
დავალება N2
მიღებული ქულა
დავალება N3
მიღებული ქულა
დავალება N4
მიღებული ქულა
დავალება N5
1
ახალაია თორნიკე
10

6
3
5
5
2
ბარამბია გიორგი
8

3
3
5
5
3
ბიჭაშვილი თეკლა
3
----
5
5
5
4
გაფრინდაშვილი გიორგი
10
7
5
6
6
5
გოგიტიძე დაჩი
8

5
7
7
7
6
გულუა რევაზი
10

8
6
7
7
7
თათრიშვილი ელენე
10
8
5
5
5
8
თამაზაშვილი ლელა
7
5
5
5
5
9
კალავიშვილი საბა
10
10
5
5
5
10
კვინტრაძე თორნიკე
10
9
5
6
6
11
მუსტაფაევი რავილი
8
5
5
5
5
12
ნავერიანი გიორგი
6
3
5
5
5
13
ნამგლაძე ნიკა
7

7
8
8
8
14
ნიკოლაიშვილი მაია 
8
9
7
7
7
15
ნიკოლაიშვილი ელგუჯა
10
10
8
5
7
16
სიბაშვილი ოთარი
75555
17
სირბილაშვილი
ნინი
10
10
8
8
8
18







19
ქვარცხავა ლანა
10

7
5
5
5
20
ქისტიშვილი ლიკა
10
5
6
6
6
21
შანშიაშვილი ელენე
10
5
6
5
5
22
შანშიაშვილი ლალი
10
5
6
5
5
23
ჩალათაშვილი ავთანდილი
10
6
4
5
5
24
ჩოხელი ლიზი
10

9
8
9
9
25
წიკლაური თორნიკე
1010
8
9
9
26
ბახტაძე ნათია
104
4
5
5
27
ლოლუა სალომე

6

3

5
5
5
28
მიმინოშვილი კარინა

565
29
მინდიკაური თინა10

8667

30
31
32

33

34
ქართლელიშვილი ლაურა 8  8  7  8  8
--------------
მღებრიშვილი 6 6 4 6 6

უჩარ ჰუსეინი   10 8 8               

უჩარ  8 8 8






საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული  შემაჯამებელი დავალება

N
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?
1
  N1    13.10.2017უცხ.ს II-1;უცხ.ს II- 15; უცხ.ს II-20

2
  N2    6.12.2017
უცხ.ს II-1;უცხ.ს II- 15; უცხ.ს II-20
3
  N330.03.2018
უცხ.ს II-1;უცხ.ს II- 15; უცხ.ს II-20
4
 N4 26.04.2018უცხ.ს II-1;უცხ.ს II- 15; უცხ.ს II-20

5
  N5 25.05.2018
უცხ.ს II-1;უცხ.ს II- 15; უცხ.ს II-20





შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი
კლასი
საგანი
N1
შემაჯამებელი
N2
შემაჯამებელი
N3
შემაჯამებელი
N4
შემაჯამებელი
N5
შემაჯამებელი
კლასის საშუალო
ართმეტიკული 
8.9
6.5
5.2
5.7
5.8
რა გაუჭირდაკლასს ამ
შემაჯამებელში





რეკომენდაციები,მეორე
სემესტრისშემაჯამებელი
სამუშაოებისდაგემვისთვის


 
მიღე მიღებული შედეგების ანალიზი შემაჯამებელი დავალება მორგებულია მოსწავლის შესაძლებლობებზე და ავლენს მათ ძლირ და სუსტ მხარეებს-.შედეგების შემდეგ დგინდება რა ღონისძიებებია გასატარებელი მიმდინარე შეცდომების გამმასწორებლად. შემაჯამებელი დავალებების შედეგები დამაკმაყოფილებელია და ნაწილობრივ შეესაბამება ესგ-ს მისაღწევ შედეგს. მეტი ყურადღება უნდა დაეთმოს წერითი სტრტეგიების ეფექტურ გამოყენებას და მათი უნარ ჩვევების განვითარებას-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
დასკ დასკვნა მეტი ყურადღება უნდა დაეთმოს გრამატიკულ მასალის უკეთ ათვისებას და გარამატიკული უნარ ჩვევების განვითარებას



                                          9-ბ კლასი

              კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების შეფასებები



N
სახელი გვარი
მიღებული ქულა
დავალება N1
მიღებული ქულა
დავალება N2
მიღებული ქულა
დავალება N3
მიღებული ქულა
დავალება N4
მიღებული ქულა
დავალება N5
1






2
ალადაშვილი
ანა
8
7
8
8
8
3






4
ბითაძე ნიკა
4
3
6
5
6
5
გერცი ანა
7
7
6
5
6
6






7
დარსალია ნიკა
9
7
7
6
6
8
დიღმელაშვილი
ლაშა
9
7
8
8
9
9
ზამთარაშვილი
სალომე
5
`10
9
5
5
10
თორია ლევან





11
თურქია ონისე
6
7
6
5
5
12






13
კარაპეტოვი გიორგი
6
5
5
5
5
14
კაჩუხაშვილი ანა
8
10
8
7
7
15
მამოიანი ლუკა
5
6



16
მახარობლიძე მეგი
8876
17
მერკვილაძე სოფიო
5
8
5
5
5
18
მელიქიძე სალომე
7
10
6
6
6
19
ნიკოლაიშვილი ანა
5
8
5
6
5
20
სადაღაშვილი ანა
7
10
7
8
7
21
ღვინაშვილი გიორგი
5
6
5
5
5
22
ყაჭაშვილი გიორგი
8
7
7
6
6
23
ყიფშიძე ქეთი
7
7
8
8
8
24
ცელაძე სალომე
7
5
8
8
8
25
ძგიბაშვილი ნათია
1010
9
9
9
26
ჭელიძე მარიამ





27
ჭინჭარაული მარიამ
75
5
5
5
28
წიკლაური მირიან97888
29
ხატისაშვილი სალომე108999
30
31


32

ხუციშვილი  საბა               8-6 8 8 8

საბაშვილი ქეთევან 9 9 9

კიკალიშვილი მარიამ 8 8 8

ჯაფარიძე გიორგი 6 7 7 7 




საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული  შემაჯამებელი დავალება

N
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?
1
  N1   17.10.2017
უცხ.ს IV-;უცხ.ს IV- 15; უცხ.ს II-20
2
  N2   11.12.2017უცხ.ს IV-;უცხ.ს IV- 15; უცხ.ს II-20

3
  N326.03.2018უცხ.ს IV-;უცხ.ს IV- 15; უცხ.ს II-20

4
 N47.05.2018უცხ.ს IV-;უცხ.ს IV- 15; უცხ.ს II-20

5
  N528.05.2018
უცხ.ს IV-;უცხ.ს IV- 15; უცხ.ს II-20





შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი
კლასი
საგანი
N1
შემაჯამებელი
N2
შემაჯამებელი
N3
შემაჯამებელი
N4
შემაჯამებელი
N5
შემაჯამებელი
კლასის საშუალო
ართმეტიკული 
7.2
7.6
6.7
6
6.1
რა გაუჭირდაკლასს ამ
შემაჯამებელში





რეკომენდაციები,მეორე
სემესტრისშემაჯამებელი
სამუშაოებისდაგემვისთვის



მიღე მიღებული შედეგების ანალიზი --მიღებული შედეგები დამაკმაყოფილებელია და შეესაბამება ესგ. განსაზღვრულ მისაღწევ მიზანს--- მეტი მუშაობაა საჭირო გრამატიკული და ენობრივი უნარ ჩვევების განსავითარებლად, წერითი და ლექსიკური უნარ ჩვევების პრაქტიკული გამოყენების გააქტიურება------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
დასკ დასკვნა მეტი ყურადღება დაეთმს გრამატიკის საფყძვლიანად შესწავლას და ლექსიკური მარაგის გამდიდრებას.











                                           










                                 10-ა კლასი

         კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების შეფასებები



N
სახელი გვარი
მიღებული ქულა
დავალება N1
მიღებული ქულა
დავალება N2
მიღებული ქულა
დავალება N3
მიღებული ქულა
დავალება N4
მიღებული ქულა
დავალება N5
1
ალანია გიორგი
5
5
10
7
7
2
ბაბაევი დიანა
10
10
10
10
10
3
გოგინაშვილი თინათინ
8
8
10
8
8
4
ბაჩიაშვილი თამუნა
5
5
10
8
7
5
ბზიშვილი მარიამ
7
10
10
7
7
6
დავითიანი უჩა
6
6
10
10
10
7
ვარამაშვილი ოთარი
9
9
9
8
9
8






9
ინაური ნიკა
5
5
9
6
6
10
ლელაძე  ნინო
6
7
9
8
8
11
მამულაშვილი ვიქტორია
6
7
10
8
10
12






13
მსხილაძე თამარ
5
6
10
7
8
14
მჭედლიშვილი დიმიტრი
5
5
9
7
7
15
ნადირაძე გვანცა
3
5
9
8
8
16
ნონეშვილი ანა
78978
17
სიხარულაშვილი გაგი
6
6
9
7
7
18
უგრეხელიძე თამაზ
7
6
7
8

19
ქავთარაძე ივანე
6
5
8
2
7
20
ქალიაშვილი რევაზ
6
5
8
6
6
21
ქრისტესიაშვილი ნათია
8
8
10
8
10
22
შონია მარიამ
9
10
10
10
10
23
ჩერტყოშვილი დავით
8
9
9
10

24
წიწილაშვილი საბა
3
5
8
7
7
25
წიკლაური მარიამ
1010
10
9
10
26
კიკვიძე გიორგი
667
გიგილავა მარიამ
55
8
7
6
28
ჭანტურია თამარი88977
29
გორელიშვილი გიგა88988
30

31

32


დემირხანოვი ანრი

ინჯგია მარიამ

კანტარჩიანი ალექსანდრე


10 9 10 8 9



7 7 10 7 6

10 10 10



საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული  შემაჯამებელი დავალება

N
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?
1
  N17.10.2017
უცხ.ს V-;უცხ.ს IV- 15; უცხ.ს II-20
2
  N2 5.12.2017უცხ.ს V-;უცხ.ს IV- 15; უცხ.ს II-20

3
  N33.04.2018უცხ.ს V-;უცხ.ს IV- 15; უცხ.ს II-20

4
 N424.04.2018
უცხ.ს V-;უცხ.ს IV- 15; უცხ.ს II-20
5
  N531.05.2018
უცხ.ს V-;უცხ.ს IV- 15; უცხ.ს II-20





შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი
კლასი
საგანი
N1
შემაჯამებელი
N2
შემაჯამებელი
N3
შემაჯამებელი
N4
შემაჯამებელი
N5
შემაჯამებელი
კლასის საშუალო
ართმეტიკული 
6.7
6.5
8.5
7.7
7.2
რა გაუჭირდაკლასს ამ
შემაჯამებელში





რეკომენდაციები,მეორე
სემესტრისშემაჯამებელი
სამუშაოებისდაგემვისთვის



მიღე მიღებული შედეგების ანალიზი --შედეგები დამაკმაყოფილებელია და შეესაბამება ედგ მოთხოვნილ მიზნებს და შედეგებს. შდეგების მიხედბით უფრო მეტი სამუშაოა ჩასატარებელი გრამატიკული უნარ ჩვევების განვითარებისთვის,დასახვეწია წერის კულტურა და ლექსიკური მარაგის გამდიდრება----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
დასკ დასკვნა საჭიროა მეტი ყურადღება გრამატიკული მასალის თვისებაზე და წერის კულტურის განვითარებაზე.



                                 




                                       









                                      10ბ  კლასი


             კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების შეფასებები. 

                                                   18.09

N
სახელი გვარი
მიღებული ქულა
დავალება N1
მიღებული ქულა
დავალება N2
მიღებული ქულა
დავალება N3
მიღებული ქულა
დავალება N4
მიღებული ქულა
დავალება N5
1
ალადოშვილი მარიამ
10
10
9
9
10
2
არაბული თაკო
5
7
9
8
8
3
აფრასიძე თამარ
9




4
გაფრინდაშვილი

7
8
8
8
9
5
გოგალაძე
7
7
8
8
7
6
გურგენიძე
5
7
8
8
7
7
გუჯეჯიანი მერაბ
8
8
8
8
8
8
დოლიძე
7
7
9
8
8
9
ზარიძე მარიამ
4
6
9
9
9
10
აბდალაძე ზაზა

6
6
8
8
6
11
კიკოლაშვილი გიორგი
5
5
9
7
6
12
ბობოჯანოვი ალიქბერი
4
7
9
8
10
13






14
მელიქიშვილი
ელენე
5
6
9
8
7
15
მერკვილაძე
გვანცა
5
6
8
7
6
16
მინდორაშვილი
სანდრო
108108
17
ლუსპარიანი სალომე
8
8
9
8
7
18
რცხილაძე
5
5



19
სარდლიშვილი ქეთი
10
10
9
9
10
20
დიასამიძე შოთა





21
შავლიაშვილი გიგა
4
5
8
7
6
22
შენგელია გიორგი
9
8
8
6
6
23
როხვაძე ჯუმბერი
5
5
8
7
6
24
ხოკერაშვილი მარიამი

8
8
9
8
7
25
უზოევი ანასტასია





26
ჟორჟოლიანი ზურაბი

56
9
8
7
27
შათირიშვილი ტრისტანი
55
5
5
5
28
ჩოკოშვილი ნინო67976
29
მღებრიშვილი ბადრი77777
30
31





საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული  შემაჯამებელი დავალება

N
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?
1
  N1 10.10.2017

უცხ.ს V-;უცხ.ს IV- 15; უცხ.ს II-20
2
  N2 16.12.2017 

უცხ.ს V-;უცხ.ს IV- 15; უცხ.ს II-20
3
  N33.04.2018

უცხ.ს V-;უცხ.ს IV- 15; უცხ.ს II-20
4
 N424.04.2018
უცხ.ს V-;უცხ.ს IV- 15; უცხ.ს II-20

5
  N529.05.2018

უცხ.ს V-;უცხ.ს IV- 15; უცხ.ს II-20





შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი
კლასი
საგანი
N1
შემაჯამებელი
N2
შემაჯამებელი
N3
შემაჯამებელი
N4
შემაჯამებელი
N5
შემაჯამებელი
კლასის საშუალო
ართმეტიკული 
6.5
7.4
7.5
6.5
6.3
რა გაუჭირდაკლასს ამ
შემაჯამებელში





რეკომენდაციები,მეორე
სემესტრისშემაჯამებელი
სამუშაოებისდაგემვისთვის



მიღე მიღებული შედეგების ანალიზი --შემაჯამებელი დავალებები მოტგებულია მოსწავლეი შესაძლებლობებზე შედეგები დამაკმაყოფილებელია და აკმაყოფილებს ესგ.მოთხოვნებს---------------------------უპრო მეტი ყურადღება უნდ გავამახვილო გრამატიკის საფუძვიანდ სწავლაზე და ლექსიკის მარაგის გამდიდრებაზე, ასევე დამოუკიდებლად მუშაობოს უნარ ჩვევების გამომუშავებაზე.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
დასკ დასკვნა მეტი აქცენტის გადატანა გრამატიკული მასალის ათვისებაზე და წერის უნარ-ჩვევების გამომუშავებაზე












                                     11-ა კლასი

           კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების შეფასებები



N
სახელი გვარი
მიღებული ქულა
დავალება N1
მიღებული ქულა
დავალება N2
მიღებული ქულა
დავალება N3
მიღებული ქულა
დავალება N4
მიღებული ქულა
დავალება N5
1
ბოკუჩავა თაკო
4
5
8
5
5
2
გასპარიანი მილენა
10
9
9
9
9
3
გასპარიანი მიხეილ
6
9
9
9
9
4
გამეზარდაშვილი
6
7
8
6
6
5
გივიაშვილი ანა
10




6
ვარამაშვილი გიორგი
7
7
7
6
6
7
ინაური ნოდარი
4
6
9
8
6
8
იობიძე ბექა
4
6
6
5
5
9
კალაშიანი მაქსიმილიანი
10
10
10
10
10
10
მამალაძე ზაური
7
7
9
7
6
11
მარქარიანი მარია
9
9
9
8
9
12
მორბედაძე მარია
9
9
9
9
9
13
მუმლაძე ლუკა
4
6
9
7
6
14
ომიაძე გიორგი
6
7
9
6
6
15
პაპაშვილი ქეთი
10
10
10
10
10
16
კაპანაძე ინა
55555






17
სამხარაძე ანი
8
9
10
9
9
18
საყვარელიძე ბექა
7
7
7
5
5
19
სვიმონია გიორგი
8
10
9
10
10






20
ტაბატაძე ლევანი
3
5
7
5
5
21
ქარსაულიძე თორნიკე
4
6
9
6
8
22
ქვარცხავა დიმა
76
9
5
5
23
წაქაძე გვანცა
57
9
7
7
24
ხინთიბიძე ბარბარე
56
8
6
6
25
ხუდოევი თინათინი

977
26
მელქუმიანი99101010
27
პაპიკიანი1010101010
28
ტაბატაძე77555
29
ცეცხლაძე ნოდარი76555
30
ხუნაშვილი65555
31
სარქისიანი1010101010
32
კაჭარავა55555





შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი
კლასი
საგანი
N1
შემაჯამებელი
N2
შემაჯამებელი
N3
შემაჯამებელი
N4
შემაჯამებელი
N5
შემაჯამებელი
კლასის საშუალო
ართმეტიკული 
65
6.5
7.7
6.3
7.6
რა გაუჭირდაკლასს ამ
შემაჯამებელში





რეკომენდაციები,მეორე
სემესტრისშემაჯამებელი
სამუშაოებისდაგემვისთვის



მიღებული შედეგების ანალიზი
.სემაჯამებელი სამუშაოები მუორგებულია მოსწავლეთა ინდივიდუალურ შესაძლებლობებზე დაგამოავლინა მათი ძლიერი და სუსტი მხარეები.შემაჯამებელი შედეგების გაცნობა საშუალებას იძლევა შეწფასდეს მოსწავლეთა წარმატება-წარუმატებლობის მიზეზები და დაისახოს მათი გადაჭრის გზები.შედეგები დამაკმაყოფილებელია და შეესაბამება ესგ მოტხოვნებს. მეტი ყურადღება უნდა დაეთმოს ინდივიდუალური და დამოუკიდებელი სამუშაოების შესრულებას,გრამატიკულ-ენობრივი უნარ ჩვევების განვითარებას.






                                              9გ კლასი

  კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების შეფასებები



ახელი გვარი
მიღებული ქულა
დავალება N1
მიღებული ქულა
დავალება N2
მიღებული ქულა
დავალება N3
მიღებული ქულა
დავალება N4
მიღებული ქულა
დავალება N5
1) ავეტისიანი არტური
6
6766
5
2)ალოიანი სუდენაზი
8
77779
3)ანდრიაშვილი მარიამ 
756
5
9
4)ბოდოკია ია
8
8888
6
5)გასოიანი როზა
10
9
10
10
10

6) გელდიაშვილი გვანცა
5
6778
6
7)გოგსაძე მადონა
7
7677
6
8)გრკიკიანი ლანა
10
10101010
5
9)დუღაძე რობიზონი
3
4233
10
10)ელოიანი ედგარი
4
7988
6
11)ვართანიანი გიორგი
6
8766
9


9
13)კაიმაზიანი დავით
7
8899
6
14)კასოიანი ლანა
7
9101020
6
15)ლაბახუა ლანა
7
7677
10
16)მირიანაშვილი გვანცა
10
9910105






17)ნუკრაძე ლექსო
5
5555
9
18)ოქროპირიძე გაიოზი
5
5455
5
19)რაიბული უჩა
5
5766
10






20)სანაშვილი ალეკო
4
5655
5
21)საპუნოვი ნიკიტა
6
8999
8
22)სურგულაძე გიორგი
5
5555
5
23)ტაბატაძე ნიკა
5
5656
7
24)შეწირული გვანცა
5
5555
6
25)ჯავახიშვილი გიორგი
888887
26)ბეიტრიშვილი ილია
5555510
27)ბახტურიძე ანი
4455510
28)კასრაძე ავთანდილ6
10101010105
29)გალოიანი სურენი
991010105
30

5
31

10
32

5





                                         
       
შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი
კლასი
საგანი
N1
შემაჯამებელი
N2
შემაჯამებელი
N3
შემაჯამებელი
N4
შემაჯამებელი
N5
შემაჯამებელი
კლასის საშუალო
ართმეტიკული 
6.2
8.7
7
7.
7.1
რა გაუჭირდაკლასს ამ
შემაჯამებელში





რეკომენდაციები,მეორე
სემესტრისშემაჯამებელი
სამუშაოებისდაგემვისთვის


მიღებული შედეგების ანალიზი.
შემაჯამებელი დავალებები მოსწავლეთა შესაძლებლობებზე იყო მორგებული და გამოავლინა მათი ძლიერი და სუსტი მხარეები.შედეგების გაცნობის შემდეგ გატარდა შესაბამისი ღონისძიებები აკ.მოსწრების დონის ამაღლებისთვის,ასევე მოსწავლეებს მიეცათ საშუალება თავად აწარმოონ წარმატება-წარუმატებლობის მონიტორინგი.მიღებული შედეგები დამაკმაყოფილებელია და აკმაყოფილებს ესგ მოთხოვნებს

დასკვნა

.საჭიროა მეტი ყურადღება დაეთმოს დამოუკიდებელი სამუშაოს შესრულებას,ლექსიკის გამდიდრებას,გრამატიკული უნარ-ჩვევების განვითარებას,წერითი ამოცანების ეფექტური სტრატეგიების ფლობას.

        



                                

Комментариев нет:

Отправить комментарий