2017-2018
5დ კლასი
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების შეფასებები
N
|
სახელი გვარი
|
მიღებული ქულა
დავალება N1
|
მიღებული ქულა
დავალება N2
|
მიღებული ქულა
დავალება N3
|
მიღებული ქულა
დავალება N4
|
მიღებული ქულა
დავალება N5
|
1
| ||||||
2 |
ასლოევი
ბოდოკია |
9
9 |
8
9 |
10
6 |
8
9 | 5 9 |
3
|
ბოლქვაძე
| 5 | 5 | 5 | 7 | 5 |
4
|
ბუტკინა
| 10 | 10 | 9 | 10 | 10 |
5
|
გაბელაშვილი
| 10 | 10 | 10 | 10 | 9 |
6
|
გარშაულაშვილი
| 9 | 9 | 10 | 8 | 9 |
7
|
გელდიაშვილი
| 5 | 5 | 3 | 5 | 4 |
8
|
გოგილაშვილი
| 5 | 6 | 5 | 6 | 6 |
9
|
გოგიტიძე
| 6 | 6 | 6 | 5 | 7 |
10
|
გოგსაძე
| 9 | 9 | 8 | 10 | 10 |
11
|
დავითაშვილი
| 7 | 6 | 8 | 4 | 10 |
12
|
ვარშანიძე
| 9 | 9 | 9 | ||
13
|
იოსელიანი
| 6 | 6 | 7 | 6 | 5 |
14
|
კოჭლამაზაშვილი
| 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
15
|
მენაბდიშვილი
| 8 | 8 | 8 | 9 | 6 |
16
|
მესხიძე
| 10 | 10 | 10 | 10 | 10 |
17
|
მუსტაფაევი
| 6 | 6 | 5 | 6 | 8 |
18
| ნადირაძე |
6
|
7
|
6
|
10
|
9
|
19
|
როსტიაშვილი
| 10 | 10 | 10 | 10 | 10 |
20
|
სტეფანოვი
| 10 | 10 | 9 | 10 | 10 |
21
|
ტურაშვილი
| 5 | 5 | 6 | 3 | 5 |
22
|
უსტიაშვილი
| 10 | 10 | 10 | 10 | 9 |
23
|
ქალდანი
| 4 | 4 | 3 | 3 | 3 |
24
|
შენგელია
| 6 | 6 | 6 | 10 | 9 |
25
|
ხატიაშვილი
| 8 | 8 | 8 | 9 | 9 |
26
|
ჯალაღონია
| 9 | 9 | 9 | 10 | 8 |
27
|
აბრამიანი
| 9 | 9 | 8 | 8 | 10 |
28
| მინდიაშვილი | 5 | ||||
29
| ბერიაშვილი | 5 | 6 | 10 | ||
30
| ყელბერაშვილი 5 5 2 4 |
საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
N
|
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
|
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?
|
1
| N1 18.10.2017 | უცხ.ს I-2;უცხ.ს I- 15; უცხ.ს I-20; უცხ.ს I-21 |
2
| N2 10.12.2017 | უცხ.ს I-2;უცხ.ს I- 15; უცხ.ს I-20; უცხ.ს I-21 |
3
| N3 19.02.2018 | უცხ.ს I-2;უცხ.ს I- 15; უცხ.ს I-20; უცხ.ს I-21 |
4
| N4 23.03.2018 | უცხ.ს I-2;უცხ.ს I- 15; უცხ.ს I-20; უცხ.ს I-21 |
5
| N5 25.05.2018 | უცხ.ს I-2;უცხ.ს I- 15; უცხ.ს I-20; უცხ.ს I-21 |
შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი:
კლასი:
საგანი:
| |||||
N1
შემაჯამებელი
|
N2
შემაჯამებელი
|
N3
შემაჯამებელი
|
N4
შემაჯამებელი
|
N5
შემაჯამებელი
| |
კლასის საშუალო
არითმეტიკული
| 8 |
8.2
| 8.5 | 7 | 8 |
რა გაუჭირდაკლასს ამ
შემაჯამებელში
| |||||
რეკომენდაციები,მეორე
სემესტრისშემაჯამებელი
სამუშაოებისდაგემვისთვის
|
მიღე მიღებული შედეგების ანალიზი შემაჯამებელი დავალება მორგებულია მოსწავლის შესაძლებლობებზე და ავლენს მათ ძლირ და სუსტ მხარეებს-.შედეგების შემდეგ დგინდება რა ღონისძიებებია გასატარებელი მიმდინარე შეცდომების გამმასწორებლად. შემაჯამებელი დავალებების შედეგები დამაკმაყოფილებელია და შეესაბამება ესგ-ს მისაღწევ შედეგს. მეტი ყურადღება უნდა დაეთმოს წერითი სტრტეგიების ეფექტურ გამოყენებას და მათი უნარ ჩვევების განვითარებას-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
დასკ დასკვნა მეტი ყურადღება უნდა დაეთმოს გრამატიკულ მასალის უკეთ ათვისებას და გარამატიკული უნარ ჩვევების განვითარებას წერის კულტურის გაუმჯობესება
|
5გ კლასი
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების შეფასებები
N
|
სახელი გვარი
|
მიღებული ქულა
დავალება N1
|
მიღებული ქულა
დავალება N2
|
მიღებული ქულა
დავალება N3
|
მიღებული ქულა
დავალება N4
|
მიღებული ქულა
დავალება N5
|
1
| ||||||
2 |
აბელაშვილი
ბათხაძე |
10
5 |
10
5 |
10
2 |
10
2 | 10 2 |
3
|
ბაკრიანი
| 10 | 10 | 10 | 10 | 10 |
4
|
ბაკრიანი
| 10 | 10 | 10 | 10 | 10 |
5
|
გაფრინდაშვილი
| 9 | 8 | 9 | 7 | 8 |
6
|
ვაშაგაშვილი
| 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
7
|
იმერლიშვილი
| 5 | 6 | 5 | 6 | 6 |
8
|
ლომიძე
| 5 | 7 | 5 | 7 | 9 |
9
|
მარტიროსოვი
| 3 | 3 | 2 | 2 | 6 |
10
|
მარქარიანი
| 8 | 8 | 7 | 9 | 8 |
11
|
მელქუმიანი
| 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
12
|
მომოტროვა
| 7 | 7 | 7 | 6 | 7 |
13
|
ნინოშვილი
| 10 | 10 | 10 | 10 | 10 |
14
|
პასიკაშვილი
| 6 | 6 | 5 | 7 | 7 |
15
|
კასრაძე
| 8 | 8 | 7 | 8 | 9 |
16
|
ტაბატაძე
| 7 | 6 | 6 | 8 | 6 |
17
|
ტაბიძე
| 10 | 10 | 10 | 10 | 10 |
18
| ფაიქიძე |
6
|
6
|
5
|
8
|
6
|
19
|
ფილფანი
| 10 | 10 | 10 | 10 | 10 |
20
|
ქისიევი
| 5 | 5 | 2 | 5 | 4 |
21
|
ღვინიაშვილი
| 10 | 9 | 10 | 9 | 8 |
22
|
ხატოევი
| 8 | 8 | 7 | 8 | 8 |
23
|
ხუგაევი
| 4 | 5 | 4 | 5 | 5 |
24
|
ხუფენია
| 10 | 10 | 10 | 10 | 10 |
25
|
ჯახაია
| 10 | 10 | 10 | 10 | 10 |
26
|
არსენაძე
| 7 | 8 | 7 | 6 | 9 |
27
|
გახრამანოვი
| 5 | 2 | |||
28
| მესხი | 6 | 6 | 2 | 7 | 8 |
29
| გიგაშვილი | 2 | 2 | 2 | ||
30
31
32 33 34 |
საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
N
|
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
|
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?
|
1
| N1 12.10.2017 | უცხ.ს I-2;უცხ.ს I- 15; უცხ.ს I-20; უცხ.ს I-21 |
2
| N2 16.12.2017 | უცხ.ს I-2;უცხ.ს I- 15; უცხ.ს I-20; უცხ.ს I-21 |
3
| N3 5.02.2018 | უცხ.ს I-2;უცხ.ს I- 15; უცხ.ს I-20; უცხ.ს I-21 |
4
| N4 25.04.2018 | უცხ.ს I-2;უცხ.ს I- 15; უცხ.ს I-20; უცხ.ს I-21 |
5
| N5 6.05.2018 | უცხ.ს I-2;უცხ.ს I- 15; უცხ.ს I-20; უცხ.ს I-21 |
შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი:
კლასი:
საგანი:
| |||||
N1
შემაჯამებელი
|
N2
შემაჯამებელი
|
N3
შემაჯამებელი
|
N4
შემაჯამებელი
|
N5
შემაჯამებელი
| |
კლასის საშუალო
არითმეტიკული
| |||||
რა გაუჭირდაკლასს ამ
შემაჯამებელში
| |||||
რეკომენდაციები,მეორე
სემესტრისშემაჯამებელი
სამუშაოებისდაგემვისთვის
|
მიღე მიღებული შედეგების ანალიზი შემაჯამებელი დავალება მორგებულია მოსწავლის შესაძლებლობებზე და ავლენს მათ ძლირ და სუსტ მხარეებს-.შედეგების შემდეგ დგინდება რა ღონისძიებებია გასატარებელი მიმდინარე შეცდომების გამმასწორებლად. შემაჯამებელი დავალებების შედეგები დამაკმაყოფილებელია და ნაწილობრივ შეესაბამება ესგ-ს მისაღწევ შედეგს. მეტი ყურადღება უნდა დაეთმოს წერითი სტრტეგიების ეფექტურ გამოყენებას და მათი უნარ ჩვევების განვითარებას---მეტი ყურადღება უნდა გავამახვილო წერის კულტურის განვითარებაზე ,გრამტიკულ უნარ-ჩვევების , გრამატიკული მასალის უკეთ ათვისებას და მეტყველების უნარის განვითარებას--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
დასკ
|
6ბ კლასი
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების შეფასებები
N
|
სახელი გვარი
|
მიღებული ქულა
დავალება N1
|
მიღებული ქულა
დავალება N2
|
მიღებული ქულა
დავალება N3
|
მიღებული ქულა
დავალება N4
|
მიღებული ქულა
დავალება N5
|
1
|
ახალაია თორნიკე
|
10
|
6
|
3
|
5
|
5
|
2
|
ბარამბია გიორგი
|
8
|
3
|
3
|
5
| 5 |
3
|
ბიჭაშვილი თეკლა
|
3
|
----
|
5
|
5
|
5
|
4
|
გაფრინდაშვილი გიორგი
|
10
|
7
|
5
|
6
|
6
|
5
|
გოგიტიძე დაჩი
|
8
|
5
|
7
|
7
|
7
|
6
|
გულუა რევაზი
|
10
|
8
|
6
|
7
|
7
|
7
|
თათრიშვილი ელენე
|
10
|
8
|
5
|
5
|
5
|
8
|
თამაზაშვილი ლელა
|
7
|
5
|
5
|
5
|
5
|
9
|
კალავიშვილი საბა
|
10
|
10
|
5
|
5
|
5
|
10
|
კვინტრაძე თორნიკე
|
10
|
9
|
5
|
6
|
6
|
11
|
მუსტაფაევი რავილი
|
8
|
5
|
5
|
5
|
5
|
12
|
ნავერიანი გიორგი
|
6
|
3
|
5
|
5
|
5
|
13
|
ნამგლაძე ნიკა
|
7
|
7
|
8
|
8
|
8
|
14
|
ნიკოლაიშვილი მაია
|
8
|
9
|
7
|
7
|
7
|
15
|
ნიკოლაიშვილი ელგუჯა
|
10
|
10
|
8
|
5
|
7
|
16
|
სიბაშვილი ოთარი
| 7 | 5 | 5 | 5 | 5 |
17
|
სირბილაშვილი
ნინი |
10
|
10
|
8
|
8
|
8
|
18
| ||||||
19
|
ქვარცხავა ლანა
|
10
|
7
|
5
|
5
|
5
|
20
|
ქისტიშვილი ლიკა
|
10
|
5
|
6
|
6
|
6
|
21
|
შანშიაშვილი ელენე
|
10
|
5
|
6
|
5
|
5
|
22
|
შანშიაშვილი ლალი
|
10
|
5
|
6
|
5
|
5
|
23
|
ჩალათაშვილი ავთანდილი
|
10
|
6
|
4
|
5
|
5
|
24
|
ჩოხელი ლიზი
|
10
|
9
|
8
|
9
|
9
|
25
|
წიკლაური თორნიკე
| 10 | 10 |
8
|
9
|
9
|
26
|
ბახტაძე ნათია
| 10 | 4 |
4
|
5
|
5
|
27
|
ლოლუა სალომე
| 6 | 3 |
5
|
5
|
5
|
28
| მიმინოშვილი კარინა | 5 | 6 | 5 | ||
29
| მინდიკაური თინა | 10 | 8 | 6 | 6 | 7 |
30
31
32 33 34 | ქართლელიშვილი ლაურა 8 8 7 8 8 -------------- მღებრიშვილი 6 6 4 6 6 უჩარ ჰუსეინი 10 8 8 უჩარ 8 8 8 |
საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
N
|
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
|
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?
|
1
| N1 13.10.2017 | უცხ.ს II-1;უცხ.ს II- 15; უცხ.ს II-20 |
2
| N2 6.12.2017 | უცხ.ს II-1;უცხ.ს II- 15; უცხ.ს II-20 |
3
| N330.03.2018 | უცხ.ს II-1;უცხ.ს II- 15; უცხ.ს II-20 |
4
| N4 26.04.2018 | უცხ.ს II-1;უცხ.ს II- 15; უცხ.ს II-20 |
5
| N5 25.05.2018 | უცხ.ს II-1;უცხ.ს II- 15; უცხ.ს II-20 |
შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი:
კლასი:
საგანი:
| |||||
N1
შემაჯამებელი
|
N2
შემაჯამებელი
|
N3
შემაჯამებელი
|
N4
შემაჯამებელი
|
N5
შემაჯამებელი
| |
კლასის საშუალო
არითმეტიკული
|
8.9
|
6.5
|
5.2
|
5.7
|
5.8
|
რა გაუჭირდაკლასს ამ
შემაჯამებელში
| |||||
რეკომენდაციები,მეორე
სემესტრისშემაჯამებელი
სამუშაოებისდაგემვისთვის
|
მიღე მიღებული შედეგების ანალიზი შემაჯამებელი დავალება მორგებულია მოსწავლის შესაძლებლობებზე და ავლენს მათ ძლირ და სუსტ მხარეებს-.შედეგების შემდეგ დგინდება რა ღონისძიებებია გასატარებელი მიმდინარე შეცდომების გამმასწორებლად. შემაჯამებელი დავალებების შედეგები დამაკმაყოფილებელია და ნაწილობრივ შეესაბამება ესგ-ს მისაღწევ შედეგს. მეტი ყურადღება უნდა დაეთმოს წერითი სტრტეგიების ეფექტურ გამოყენებას და მათი უნარ ჩვევების განვითარებას-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
დასკ დასკვნა მეტი ყურადღება უნდა დაეთმოს გრამატიკულ მასალის უკეთ ათვისებას და გარამატიკული უნარ ჩვევების განვითარებას
|
9-ბ კლასი
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების შეფასებები
N
|
სახელი გვარი
|
მიღებული ქულა
დავალება N1
|
მიღებული ქულა
დავალება N2
|
მიღებული ქულა
დავალება N3
|
მიღებული ქულა
დავალება N4
|
მიღებული ქულა
დავალება N5
|
1
| ||||||
2
|
ალადაშვილი
ანა |
8
|
7
|
8
|
8
| 8 |
3
| ||||||
4
|
ბითაძე ნიკა
|
4
|
3
|
6
|
5
|
6
|
5
|
გერცი ანა
|
7
|
7
|
6
|
5
|
6
|
6
| ||||||
7
|
დარსალია ნიკა
|
9
|
7
|
7
|
6
|
6
|
8
|
დიღმელაშვილი
ლაშა |
9
|
7
|
8
|
8
|
9
|
9
|
ზამთარაშვილი
სალომე |
5
|
`10
|
9
|
5
|
5
|
10
|
თორია ლევან
| |||||
11
|
თურქია ონისე
|
6
|
7
|
6
|
5
|
5
|
12
| ||||||
13
|
კარაპეტოვი გიორგი
|
6
|
5
|
5
|
5
|
5
|
14
|
კაჩუხაშვილი ანა
|
8
|
10
|
8
|
7
|
7
|
15
|
მამოიანი ლუკა
|
5
|
6
| |||
16
|
მახარობლიძე მეგი
| 8 | 8 | 7 | 6 | |
17
|
მერკვილაძე სოფიო
|
5
|
8
|
5
|
5
|
5
|
18
| მელიქიძე სალომე |
7
|
10
|
6
|
6
|
6
|
19
|
ნიკოლაიშვილი ანა
|
5
|
8
|
5
|
6
|
5
|
20
|
სადაღაშვილი ანა
|
7
|
10
|
7
|
8
|
7
|
21
|
ღვინაშვილი გიორგი
|
5
|
6
|
5
|
5
|
5
|
22
|
ყაჭაშვილი გიორგი
|
8
|
7
|
7
|
6
|
6
|
23
|
ყიფშიძე ქეთი
|
7
|
7
|
8
|
8
|
8
|
24
|
ცელაძე სალომე
|
7
|
5
|
8
|
8
|
8
|
25
|
ძგიბაშვილი ნათია
| 10 | 10 |
9
|
9
|
9
|
26
|
ჭელიძე მარიამ
| |||||
27
|
ჭინჭარაული მარიამ
| 7 | 5 |
5
|
5
|
5
|
28
| წიკლაური მირიან | 9 | 7 | 8 | 8 | 8 |
29
| ხატისაშვილი სალომე | 10 | 8 | 9 | 9 | 9 |
30
31
32 | ხუციშვილი საბა 8-6 8 8 8 საბაშვილი ქეთევან 9 9 9 კიკალიშვილი მარიამ 8 8 8 ჯაფარიძე გიორგი 6 7 7 7 |
საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
N
|
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
|
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?
|
1
| N1 17.10.2017 | უცხ.ს IV-;უცხ.ს IV- 15; უცხ.ს II-20 |
2
| N2 11.12.2017 | უცხ.ს IV-;უცხ.ს IV- 15; უცხ.ს II-20 |
3
| N326.03.2018 | უცხ.ს IV-;უცხ.ს IV- 15; უცხ.ს II-20 |
4
| N47.05.2018 | უცხ.ს IV-;უცხ.ს IV- 15; უცხ.ს II-20 |
5
| N528.05.2018 | უცხ.ს IV-;უცხ.ს IV- 15; უცხ.ს II-20 |
შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი:
კლასი:
საგანი:
| |||||
N1
შემაჯამებელი
|
N2
შემაჯამებელი
|
N3
შემაჯამებელი
|
N4
შემაჯამებელი
|
N5
შემაჯამებელი
| |
კლასის საშუალო
არითმეტიკული
|
7.2
|
7.6
|
6.7
|
6
|
6.1
|
რა გაუჭირდაკლასს ამ
შემაჯამებელში
| |||||
რეკომენდაციები,მეორე
სემესტრისშემაჯამებელი
სამუშაოებისდაგემვისთვის
|
მიღე მიღებული შედეგების ანალიზი --მიღებული შედეგები დამაკმაყოფილებელია და შეესაბამება ესგ. განსაზღვრულ მისაღწევ მიზანს--- მეტი მუშაობაა საჭირო გრამატიკული და ენობრივი უნარ ჩვევების განსავითარებლად, წერითი და ლექსიკური უნარ ჩვევების პრაქტიკული გამოყენების გააქტიურება------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
დასკ დასკვნა მეტი ყურადღება დაეთმს გრამატიკის საფყძვლიანად შესწავლას და ლექსიკური მარაგის გამდიდრებას.
|
10-ა კლასი
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების შეფასებები
N
|
სახელი გვარი
|
მიღებული ქულა
დავალება N1
|
მიღებული ქულა
დავალება N2
|
მიღებული ქულა
დავალება N3
|
მიღებული ქულა
დავალება N4
|
მიღებული ქულა
დავალება N5
|
1
|
ალანია გიორგი
|
5
|
5
|
10
|
7
|
7
|
2
|
ბაბაევი დიანა
|
10
|
10
|
10
|
10
| 10 |
3
|
გოგინაშვილი თინათინ
|
8
|
8
|
10
|
8
|
8
|
4
|
ბაჩიაშვილი თამუნა
|
5
|
5
|
10
|
8
|
7
|
5
|
ბზიშვილი მარიამ
|
7
|
10
|
10
|
7
|
7
|
6
|
დავითიანი უჩა
|
6
|
6
|
10
|
10
|
10
|
7
|
ვარამაშვილი ოთარი
|
9
|
9
|
9
|
8
|
9
|
8
| ||||||
9
|
ინაური ნიკა
|
5
|
5
|
9
|
6
|
6
|
10
|
ლელაძე ნინო
|
6
|
7
|
9
|
8
|
8
|
11
|
მამულაშვილი ვიქტორია
|
6
|
7
|
10
|
8
|
10
|
12
| ||||||
13
|
მსხილაძე თამარ
|
5
|
6
|
10
|
7
|
8
|
14
|
მჭედლიშვილი დიმიტრი
|
5
|
5
|
9
|
7
|
7
|
15
|
ნადირაძე გვანცა
|
3
|
5
|
9
|
8
|
8
|
16
|
ნონეშვილი ანა
| 7 | 8 | 9 | 7 | 8 |
17
|
სიხარულაშვილი გაგი
|
6
|
6
|
9
|
7
|
7
|
18
| უგრეხელიძე თამაზ |
7
|
6
|
7
|
8
| |
19
|
ქავთარაძე ივანე
|
6
|
5
|
8
|
2
|
7
|
20
|
ქალიაშვილი რევაზ
|
6
|
5
|
8
|
6
|
6
|
21
|
ქრისტესიაშვილი ნათია
|
8
|
8
|
10
|
8
|
10
|
22
|
შონია მარიამ
|
9
|
10
|
10
|
10
|
10
|
23
|
ჩერტყოშვილი დავით
|
8
|
9
|
9
|
10
| |
24
|
წიწილაშვილი საბა
|
3
|
5
|
8
|
7
|
7
|
25
|
წიკლაური მარიამ
| 10 | 10 |
10
|
9
|
10
|
26
|
კიკვიძე გიორგი
| 6 | 6 | 7 | ||
გიგილავა მარიამ
| 5 | 5 |
8
|
7
|
6
| |
28
| ჭანტურია თამარი | 8 | 8 | 9 | 7 | 7 |
29
| გორელიშვილი გიგა | 8 | 8 | 9 | 8 | 8 |
30
31 32 | დემირხანოვი ანრი ინჯგია მარიამ კანტარჩიანი ალექსანდრე | 10 9 10 8 9 7 7 10 7 6 10 10 10 |
საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
N
|
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
|
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?
|
1
| N17.10.2017 | უცხ.ს V-;უცხ.ს IV- 15; უცხ.ს II-20 |
2
| N2 5.12.2017 | უცხ.ს V-;უცხ.ს IV- 15; უცხ.ს II-20 |
3
| N33.04.2018 | უცხ.ს V-;უცხ.ს IV- 15; უცხ.ს II-20 |
4
| N424.04.2018 | უცხ.ს V-;უცხ.ს IV- 15; უცხ.ს II-20 |
5
| N531.05.2018 | უცხ.ს V-;უცხ.ს IV- 15; უცხ.ს II-20 |
შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი:
კლასი:
საგანი:
| |||||
N1
შემაჯამებელი
|
N2
შემაჯამებელი
|
N3
შემაჯამებელი
|
N4
შემაჯამებელი
|
N5
შემაჯამებელი
| |
კლასის საშუალო
არითმეტიკული
|
6.7
|
6.5
|
8.5
|
7.7
|
7.2
|
რა გაუჭირდაკლასს ამ
შემაჯამებელში
| |||||
რეკომენდაციები,მეორე
სემესტრისშემაჯამებელი
სამუშაოებისდაგემვისთვის
|
მიღე მიღებული შედეგების ანალიზი --შედეგები დამაკმაყოფილებელია და შეესაბამება ედგ მოთხოვნილ მიზნებს და შედეგებს. შდეგების მიხედბით უფრო მეტი სამუშაოა ჩასატარებელი გრამატიკული უნარ ჩვევების განვითარებისთვის,დასახვეწია წერის კულტურა და ლექსიკური მარაგის გამდიდრება----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
დასკ დასკვნა საჭიროა მეტი ყურადღება გრამატიკული მასალის თვისებაზე და წერის კულტურის განვითარებაზე.
|
10ბ კლასი
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების შეფასებები.
18.09
N
|
სახელი გვარი
|
მიღებული ქულა
დავალება N1
|
მიღებული ქულა
დავალება N2
|
მიღებული ქულა
დავალება N3
|
მიღებული ქულა
დავალება N4
|
მიღებული ქულა
დავალება N5
|
1
|
ალადოშვილი მარიამ
|
10
|
10
|
9
|
9
|
10
|
2
|
არაბული თაკო
|
5
|
7
|
9
|
8
| 8 |
3
|
აფრასიძე თამარ
|
9
| ||||
4
|
გაფრინდაშვილი
|
7
|
8
|
8
|
8
|
9
|
5
|
გოგალაძე
|
7
|
7
|
8
|
8
|
7
|
6
|
გურგენიძე
|
5
|
7
|
8
|
8
|
7
|
7
|
გუჯეჯიანი მერაბ
|
8
|
8
|
8
|
8
|
8
|
8
|
დოლიძე
|
7
|
7
|
9
|
8
|
8
|
9
|
ზარიძე მარიამ
|
4
|
6
|
9
|
9
|
9
|
10
|
აბდალაძე ზაზა
|
6
|
6
|
8
|
8
|
6
|
11
|
კიკოლაშვილი გიორგი
|
5
|
5
|
9
|
7
|
6
|
12
|
ბობოჯანოვი ალიქბერი
|
4
|
7
|
9
|
8
|
10
|
13
| ||||||
14
|
მელიქიშვილი
ელენე |
5
|
6
|
9
|
8
|
7
|
15
|
მერკვილაძე
გვანცა |
5
|
6
|
8
|
7
|
6
|
16
|
მინდორაშვილი
სანდრო | 10 | 8 | 10 | 8 | |
17
|
ლუსპარიანი სალომე
|
8
|
8
|
9
|
8
|
7
|
18
| რცხილაძე |
5
|
5
| |||
19
|
სარდლიშვილი ქეთი
|
10
|
10
|
9
|
9
|
10
|
20
|
დიასამიძე შოთა
| |||||
21
|
შავლიაშვილი გიგა
|
4
|
5
|
8
|
7
|
6
|
22
|
შენგელია გიორგი
|
9
|
8
|
8
|
6
|
6
|
23
|
როხვაძე ჯუმბერი
|
5
|
5
|
8
|
7
|
6
|
24
|
ხოკერაშვილი მარიამი
|
8
|
8
|
9
|
8
|
7
|
25
|
უზოევი ანასტასია
| |||||
26
|
ჟორჟოლიანი ზურაბი
| 5 | 6 |
9
|
8
|
7
|
27
|
შათირიშვილი ტრისტანი
| 5 | 5 |
5
|
5
|
5
|
28
| ჩოკოშვილი ნინო | 6 | 7 | 9 | 7 | 6 |
29
| მღებრიშვილი ბადრი | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 |
30
31
|
საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
N
|
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
|
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?
|
1
|
N1 10.10.2017
|
უცხ.ს V-;უცხ.ს IV- 15; უცხ.ს II-20
|
2
|
N2 16.12.2017
|
უცხ.ს V-;უცხ.ს IV- 15; უცხ.ს II-20
|
3
|
N33.04.2018
|
უცხ.ს V-;უცხ.ს IV- 15; უცხ.ს II-20
|
4
|
N424.04.2018
|
უცხ.ს V-;უცხ.ს IV- 15; უცხ.ს II-20
|
5
|
N529.05.2018
|
უცხ.ს V-;უცხ.ს IV- 15; უცხ.ს II-20
|
შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი:
კლასი:
საგანი:
| |||||
N1
შემაჯამებელი
|
N2
შემაჯამებელი
|
N3
შემაჯამებელი
|
N4
შემაჯამებელი
|
N5
შემაჯამებელი
| |
კლასის საშუალო
არითმეტიკული
|
6.5
|
7.4
|
7.5
|
6.5
|
6.3
|
რა გაუჭირდაკლასს ამ
შემაჯამებელში
| |||||
რეკომენდაციები,მეორე
სემესტრისშემაჯამებელი
სამუშაოებისდაგემვისთვის
|
მიღე მიღებული შედეგების ანალიზი --შემაჯამებელი დავალებები მოტგებულია მოსწავლეი შესაძლებლობებზე შედეგები დამაკმაყოფილებელია და აკმაყოფილებს ესგ.მოთხოვნებს---------------------------უპრო მეტი ყურადღება უნდ გავამახვილო გრამატიკის საფუძვიანდ სწავლაზე და ლექსიკის მარაგის გამდიდრებაზე, ასევე დამოუკიდებლად მუშაობოს უნარ ჩვევების გამომუშავებაზე.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
დასკ დასკვნა მეტი აქცენტის გადატანა გრამატიკული მასალის ათვისებაზე და წერის უნარ-ჩვევების გამომუშავებაზე
|
11-ა კლასი
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების შეფასებები
N
სახელი გვარი
მიღებული ქულა
დავალება N1
მიღებული ქულა
დავალება N2
მიღებული ქულა
დავალება N3
მიღებული ქულა
დავალება N4
მიღებული ქულა
დავალება N5
1
ბოკუჩავა თაკო
4
5
8
5
5
2
გასპარიანი მილენა
10
9
9
9
9
3
გასპარიანი მიხეილ
6
9
9
9
9
4
გამეზარდაშვილი
6
7
8
6
6
5
გივიაშვილი ანა
10
6
ვარამაშვილი გიორგი
7
7
7
6
6
7
ინაური ნოდარი
4
6
9
8
6
8
იობიძე ბექა
4
6
6
5
5
9
კალაშიანი მაქსიმილიანი
10
10
10
10
10
10
მამალაძე ზაური
7
7
9
7
6
11
მარქარიანი მარია
9
9
9
8
9
12
მორბედაძე მარია
9
9
9
9
9
13
მუმლაძე ლუკა
4
6
9
7
6
14
ომიაძე გიორგი
6
7
9
6
6
15
პაპაშვილი ქეთი
10
10
10
10
10
16
კაპანაძე ინა
5 5 5 5 5
17
სამხარაძე ანი
8
9
10
9
9
18
საყვარელიძე ბექა
7
7
7
5
5
19
სვიმონია გიორგი
8
10
9
10
10
20
ტაბატაძე ლევანი
3
5
7
5
5
21
ქარსაულიძე თორნიკე
4
6
9
6
8
22
ქვარცხავა დიმა
7 6
9
5
5
23
წაქაძე გვანცა
5 7
9
7
7
24
ხინთიბიძე ბარბარე
5 6
8
6
6
25
ხუდოევი თინათინი
9 7 7
26
მელქუმიანი 9 9 10 10 10
27
პაპიკიანი 10 10 10 10 10
28
ტაბატაძე 7 7 5 5 5
29
ცეცხლაძე ნოდარი 7 6 5 5 5
30
ხუნაშვილი 6 5 5 5 5
31
სარქისიანი 10 10 10 10 10
32
კაჭარავა 5 5 5 5 5
N
|
სახელი გვარი
|
მიღებული ქულა
დავალება N1
|
მიღებული ქულა
დავალება N2
|
მიღებული ქულა
დავალება N3
|
მიღებული ქულა
დავალება N4
|
მიღებული ქულა
დავალება N5
|
1
|
ბოკუჩავა თაკო
|
4
|
5
|
8
|
5
|
5
|
2
|
გასპარიანი მილენა
|
10
|
9
|
9
|
9
| 9 |
3
|
გასპარიანი მიხეილ
|
6
|
9
|
9
|
9
|
9
|
4
|
გამეზარდაშვილი
|
6
|
7
|
8
|
6
|
6
|
5
|
გივიაშვილი ანა
|
10
| ||||
6
|
ვარამაშვილი გიორგი
|
7
|
7
|
7
|
6
|
6
|
7
|
ინაური ნოდარი
|
4
|
6
|
9
|
8
|
6
|
8
|
იობიძე ბექა
|
4
|
6
|
6
|
5
|
5
|
9
|
კალაშიანი მაქსიმილიანი
|
10
|
10
|
10
|
10
|
10
|
10
|
მამალაძე ზაური
|
7
|
7
|
9
|
7
|
6
|
11
|
მარქარიანი მარია
|
9
|
9
|
9
|
8
|
9
|
12
|
მორბედაძე მარია
|
9
|
9
|
9
|
9
|
9
|
13
|
მუმლაძე ლუკა
|
4
|
6
|
9
|
7
|
6
|
14
|
ომიაძე გიორგი
|
6
|
7
|
9
|
6
|
6
|
15
|
პაპაშვილი ქეთი
|
10
|
10
|
10
|
10
|
10
|
16
|
კაპანაძე ინა
| 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
17
|
სამხარაძე ანი
|
8
|
9
|
10
|
9
|
9
|
18
|
საყვარელიძე ბექა
|
7
|
7
|
7
|
5
|
5
|
19
|
სვიმონია გიორგი
|
8
|
10
|
9
|
10
|
10
|
20
|
ტაბატაძე ლევანი
|
3
|
5
|
7
|
5
|
5
|
21
|
ქარსაულიძე თორნიკე
|
4
|
6
|
9
|
6
|
8
|
22
|
ქვარცხავა დიმა
| 7 | 6 |
9
|
5
|
5
|
23
|
წაქაძე გვანცა
| 5 | 7 |
9
|
7
|
7
|
24
|
ხინთიბიძე ბარბარე
| 5 | 6 |
8
|
6
|
6
|
25
| ხუდოევი თინათინი | 9 | 7 | 7 | ||
26
| მელქუმიანი | 9 | 9 | 10 | 10 | 10 |
27
| პაპიკიანი | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 |
28
| ტაბატაძე | 7 | 7 | 5 | 5 | 5 |
29
| ცეცხლაძე ნოდარი | 7 | 6 | 5 | 5 | 5 |
30
| ხუნაშვილი | 6 | 5 | 5 | 5 | 5 |
31
| სარქისიანი | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 |
32
| კაჭარავა | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი:
კლასი:
საგანი:
| |||||
N1
შემაჯამებელი
|
N2
შემაჯამებელი
|
N3
შემაჯამებელი
|
N4
შემაჯამებელი
|
N5
შემაჯამებელი
| |
კლასის საშუალო
არითმეტიკული
|
65
|
6.5
|
7.7
|
6.3
|
7.6
|
რა გაუჭირდაკლასს ამ
შემაჯამებელში
| |||||
რეკომენდაციები,მეორე
სემესტრისშემაჯამებელი
სამუშაოებისდაგემვისთვის
|
მიღებული შედეგების ანალიზი
.სემაჯამებელი სამუშაოები მუორგებულია მოსწავლეთა ინდივიდუალურ შესაძლებლობებზე დაგამოავლინა მათი ძლიერი და სუსტი მხარეები.შემაჯამებელი შედეგების გაცნობა საშუალებას იძლევა შეწფასდეს მოსწავლეთა წარმატება-წარუმატებლობის მიზეზები და დაისახოს მათი გადაჭრის გზები.შედეგები დამაკმაყოფილებელია და შეესაბამება ესგ მოტხოვნებს. მეტი ყურადღება უნდა დაეთმოს ინდივიდუალური და დამოუკიდებელი სამუშაოების შესრულებას,გრამატიკულ-ენობრივი უნარ ჩვევების განვითარებას.
9გ კლასი
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების შეფასებები
შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი:
კლასი:
საგანი:
| |||||
N1
შემაჯამებელი
|
N2
შემაჯამებელი
|
N3
შემაჯამებელი
|
N4
შემაჯამებელი
|
N5
შემაჯამებელი
| |
კლასის საშუალო
არითმეტიკული
|
6.2
|
8.7
|
7
|
7.
|
7.1
|
რა გაუჭირდაკლასს ამ
შემაჯამებელში
| |||||
რეკომენდაციები,მეორე
სემესტრისშემაჯამებელი
სამუშაოებისდაგემვისთვის
|
მიღებული შედეგების ანალიზი.
შემაჯამებელი დავალებები მოსწავლეთა შესაძლებლობებზე იყო მორგებული და გამოავლინა მათი ძლიერი და სუსტი მხარეები.შედეგების გაცნობის შემდეგ გატარდა შესაბამისი ღონისძიებები აკ.მოსწრების დონის ამაღლებისთვის,ასევე მოსწავლეებს მიეცათ საშუალება თავად აწარმოონ წარმატება-წარუმატებლობის მონიტორინგი.მიღებული შედეგები დამაკმაყოფილებელია და აკმაყოფილებს ესგ მოთხოვნებს
Комментариев нет:
Отправить комментарий