კალენდარული გეგმები








საგანი:     რუსული ენა   კლასი:   ს.I (Vკლასი)სწავლების ხანგრძლივობა:   I სემესტრი



პედაგოგი:    მანანა ზივზივაძე                                                                                         2017 --2018 სასწ. წელი



#
თემატიკა


საათების რაოდენობა


მიზნები და ამოცანები
რიცხვი

ესგ
მისაღწევი შედეგიhttp://www.myauto.ge/ka/details//21913613

   

Азбучныйпериод

Гласные звуки
6

Умение написания букв.

    შეუძლია ასოების დამახსოვრება და წერა.

Гласные звуки
6
        Умение написания и чтения букв.

მოსწავლეს შეუძლია ხმოვნების წაკითხვა და წერა.

Звуки и буквы
4
Умение написания и различия гласных и согласных.

შეუძლია ასოების გარჩევა და მარტივი სიტყვების კითხვა.

Итоговая работа №1
1
        Культура письма.

ფლობს წერის ელემენტარულ უნარ-ჩვევებს.

Звуки и буквы
5
       Слова и слоги.Деление слов на слоги.

     შეუძლია სიტყვების წაკითხვა და მარტივი წინადადებების შედგენა.

   Слова и предложения.
4
       Правописание букв, слов ипредложении.

შეუძლია წინადადებების შედგენა და სავარჯიშოების შესრულება.

    Имя существительное
3
     Умение различать одушевлённые и неодушевлённые имена сущ-ые.

შეუძლია დაასახელოს სულიერი და უსულო არსებითი სახელები.

Итоговая работа №2
1
Культура письма

შეუძლია გრამატიკული უნარ-ჩვევების გამოყენება.

   Повторение изученного материала.
1
    Гласные и согласные,слоги,слова и предложения.

ენობრივი და გრამატიკული უნარ-ჩვევების ფლობა.











საგანი:     რუსული ენა

კლასი: ს.I    5 კლასი  (II სემესტრი)

სწავლების ხანგრძლივობა:  II სემესტრი
პედაგოგი:     მანანა ზივზივაძე                                                                                                    2017-2018 სასწ.წ


#
თემატიკა


საათების რაოდენობა


მიზნები და ამოცანები
რიცხვი

ესგ
მისაღწევი შედეგი

   
1
Распорядок дня.
6
            Правильное правописание  и употребление числительных. Правильное правописание официального документа.

    შეუძლია მასწავლებლის მითითებების გაგება. მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს წერის სტრატეგიები.

2
Счёт
4
Правильноеупотребление         числительныхот 0 до 100.

მოსწავლე ფლობს ელემენტარულ ენობრივ უნარ-ჩვევებს და იყენებს მათ.

3
Семья
3
Правильное употребление винительного падежа.
Умение употреблять новые слова.

საუბრობს ნაცნობ თემატიკაზე.საუბრისას იყენებს ნასწავლ ლექსიკას.

4
Итоговаяработа №3
1
        Культураписьма.

ფლობს წერის ელემენტარულ უნარ-ჩვევებს.
იყენებს მიღებულ ცოდნას.

5
Одежда
7
Владениефонологическойсистемыязыка. Пересказ.

     მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობის მიღება.აღწერს ჩაცმულობას.

6
Внешность и характер.
Портретыдрузей.
3
       Умениеправильноназывать и употреблять части тела.Прилагательные,обозначающие черты характера.

შეუძლია დაახასიათოს საკუთარი თავი,იყენებს ზედსართავ სახელებს სათანადოდ.

7
    Расписание.
Урок.Школьные дела.
2
     Умение находить и использовать нужную информацию.

მოსწავლეს შეუძლია ყოფითი ხასიათის ინფორმაციული ტექსტის წაკითხვა და გაგება.გაკვეთილების ცხრილის შედგენა და სწავლის ორგანიზება.

8
Итоговая работа №4
1
       Правильное выполнение грамматических упражнений.


შეუძლია გრამატიკული უნარ-ჩვევების გამოყენება.
მიღებული ცოდნის შემოწმება.

9
   Времена года.






7
    Научить сотрудничать в парах и группах.
Принимать участие в диалогах.

მოსწავლეს შეუძლია გარემოს აღწერა.შეუძლია 
ითანამშრომლოს მასწავლებელთან,
კლასელებთან.

10

Итоговая работа №5

1

Правильное выполнение заданий.

შეუძლია დამოუკიდებლად სამუშაოს შესრულება.

11
Еда.
Это очень вкусно.
3
Научить состовлять меню.
Научить правильно употреблять овощи, фрукты,
напитки.

შეუძლია ყოფითი ხასიათის ინფორმაციული ტექსტის შედგენა,წაკითხვა და გაგება.(მენიუ,რეცეპტი...)

12
Что я люблю.
2



         Правильное понимание текста.


შეუძლია მცირე ზომის თხრობითი ტექსტის წაკითხვა და გაგება.





საგანი:     რუსულიენა
კლასი:  სII- VIIIკლასი
სწავლების ხანგრძლივობა:   ერთი წელი
პედაგოგი:    მანანა ზივზივაძე                                                                                      2017-2018 სასწ.წ


#

თემატიკა



საათების რაოდენობა


მიზნები და ამოცანები
რიცხვი

ესგ
მისაღწევი შედეგი


1


Какие мы?
Характер

Внешность
Покупаем одежду
9
Правописание сложных предложений.Заучивание новой лексики.



ტექსტის სტრუქტურის დაცვა.საბაზო უნარ-ჩვევების გამოყენება.


2
     Как найти друга
5

Новая синтаксическая структура прослушивания текста,заполнение таблицы.

                          
გაცნობითი კითხვის ხერხების დაუფლება

3
     
Итоговая работа №1
1

Структура написания темы урока.


წერის უნარ-ჩვევების გამოყენება სასწავლო პროცესში.


4
    Наша квартира
Квартира и мебель
5
Прослушивание текста.
Правильное употребление падежей.

გრამატიკული კონსტრუქციების გამოყენება.


5
    Как обставить квартиру.
7

Прослушивание,восприятие и понимание  текста.

ცოცხალი მეტყველების განვითარება.
     

6     6

Работа №2
1

Тесты


წერის უნარ-ჩვევების და გრამატიკული კონსტრუქციების გამოყენება.
    
7
     7


Наша квартира
3
Беседа на данную тему.
Употребление числительных.


თხრობის კულტურის ჩამოყალიბება,თანმიმდევრობების დაცვა.


8

Познаём мир
6
Чтение и понимание текста.Интервью с партнёром.


დიალოგის კულტურა


      9

Немного о животных.

8

Употребление количественных и порядковых числительных.

თვლის და რიცხვების წერის განმტკიცება.


10
     Работа №3
1
      
   Употребление грамматич.навыков.

წერის უნარ-ჩვევის გამოყენება.


11
    
День города
2

Правильное употребление падежей.
Составление предложений.

გრამატიკული კონსტრუქციების გამოყენება.


12

Какими бывают дальные страны?
5

Правильное употребление сложных предложении в речи.


გრამატიკული კონსტრუქციების გამოყენება თხრობის დროს.


13

Немного из истории
4


Правильное употребление падежей в устной речи.



გრამატიკის სწორად გამოყენება მეტყველებისას.
   
14
   

Работа №4
1

Употребление грамматич. навыков.



გრამატიკული უნარ-ჩვევების გამოყენება.









    15

Поговорим о рекламе






6

Правильное составление объявлении,деловых писем.








რთული წინადადებების გამოყენება წერის და ზეპირმეტყველების დროს.





16


Работа  №5


1


Правильное употребление грамматических навыков




წერის უნარ-ჩვევების გამოყენება დაგაგება.


17





Похожа ли реклама на пословицу?
4




(69)

Правильное понимание  пословиц.

საგანთაშორისო კავშირი,ანდაზების ახსნა და სწორად გაგება.


Комментариев нет:

Отправить комментарий