საგანი: რუსული ენა კლასი: ს.I (Vკლასი)სწავლების ხანგრძლივობა: I სემესტრი
|
პედაგოგი: მანანა ზივზივაძე 2017 --2018 სასწ. წელი
#
|
თემატიკა
|
საათების რაოდენობა
|
მიზნები და ამოცანები
|
რიცხვი
|
ესგ
მისაღწევი შედეგიhttp://www.myauto.ge/ka/details//21913613
|
Азбучныйпериод
Гласные звуки
|
6
|
Умение написания букв.
|
შეუძლია ასოების დამახსოვრება და წერა.
| ||
Гласные звуки
|
6
|
Умение написания и чтения букв.
|
მოსწავლეს შეუძლია ხმოვნების წაკითხვა და წერა.
| ||
Звуки и буквы
|
4
|
Умение написания и различия гласных и согласных.
|
შეუძლია ასოების გარჩევა და მარტივი სიტყვების კითხვა.
| ||
Итоговая работа №1
|
1
|
Культура письма.
|
ფლობს წერის ელემენტარულ უნარ-ჩვევებს.
| ||
Звуки и буквы
|
5
|
Слова и слоги.Деление слов на слоги.
|
შეუძლია სიტყვების წაკითხვა და მარტივი წინადადებების შედგენა.
| ||
Слова и предложения.
|
4
|
Правописание букв, слов ипредложении.
|
შეუძლია წინადადებების შედგენა და სავარჯიშოების შესრულება.
| ||
Имя существительное
|
3
|
Умение различать одушевлённые и неодушевлённые имена сущ-ые.
|
შეუძლია დაასახელოს სულიერი და უსულო არსებითი სახელები.
| ||
Итоговая работа №2
|
1
|
Культура письма
|
შეუძლია გრამატიკული უნარ-ჩვევების გამოყენება.
| ||
Повторение изученного материала.
|
1
|
Гласные и согласные,слоги,слова и предложения.
|
ენობრივი და გრამატიკული უნარ-ჩვევების ფლობა.
| ||
საგანი: რუსული ენა
კლასი: ს.I 5 კლასი (II სემესტრი)
სწავლების ხანგრძლივობა: II სემესტრი
პედაგოგი: მანანა ზივზივაძე 2017-2018 სასწ.წ
#
|
თემატიკა
|
საათების რაოდენობა
|
მიზნები და ამოცანები
|
რიცხვი
|
ესგ
მისაღწევი შედეგი
|
1
|
Распорядок дня.
|
6
|
Правильное правописание и употребление числительных. Правильное правописание официального документа.
|
შეუძლია მასწავლებლის მითითებების გაგება. მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს წერის სტრატეგიები.
| |
2
|
Счёт
|
4
|
Правильноеупотребление числительныхот 0 до 100.
|
მოსწავლე ფლობს ელემენტარულ ენობრივ უნარ-ჩვევებს და იყენებს მათ.
| |
3
|
Семья
|
3
|
Правильное употребление винительного падежа.
Умение употреблять новые слова.
|
საუბრობს ნაცნობ თემატიკაზე.საუბრისას იყენებს ნასწავლ ლექსიკას.
| |
4
|
Итоговаяработа №3
|
1
|
Культураписьма.
|
ფლობს წერის ელემენტარულ უნარ-ჩვევებს.
იყენებს მიღებულ ცოდნას.
| |
5
|
Одежда
|
7
|
Владениефонологическойсистемыязыка. Пересказ.
|
მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობის მიღება.აღწერს ჩაცმულობას.
| |
6
|
Внешность и характер.
Портретыдрузей.
|
3
|
Умениеправильноназывать и употреблять части тела.Прилагательные,обозначающие черты характера.
|
შეუძლია დაახასიათოს საკუთარი თავი,იყენებს ზედსართავ სახელებს სათანადოდ.
| |
7
|
Расписание.
Урок.Школьные дела.
|
2
|
Умение находить и использовать нужную информацию.
|
მოსწავლეს შეუძლია ყოფითი ხასიათის ინფორმაციული ტექსტის წაკითხვა და გაგება.გაკვეთილების ცხრილის შედგენა და სწავლის ორგანიზება.
| |
8
|
Итоговая работа №4
|
1
|
Правильное выполнение грамматических упражнений.
|
შეუძლია გრამატიკული უნარ-ჩვევების გამოყენება.
მიღებული ცოდნის შემოწმება.
| |
9
|
Времена года.
|
7
|
Научить сотрудничать в парах и группах.
Принимать участие в диалогах.
|
მოსწავლეს შეუძლია გარემოს აღწერა.შეუძლია
ითანამშრომლოს მასწავლებელთან,
კლასელებთან.
| |
10
|
Итоговая работа №5
|
1
|
Правильное выполнение заданий.
|
შეუძლია დამოუკიდებლად სამუშაოს შესრულება.
| |
11
|
Еда.
Это очень вкусно.
|
3
|
Научить состовлять меню.
Научить правильно употреблять овощи, фрукты,
напитки.
|
შეუძლია ყოფითი ხასიათის ინფორმაციული ტექსტის შედგენა,წაკითხვა და გაგება.(მენიუ,რეცეპტი...)
| |
12
|
Что я люблю.
|
2
|
Правильное понимание текста.
|
შეუძლია მცირე ზომის თხრობითი ტექსტის წაკითხვა და გაგება.
|
საგანი: რუსულიენა
კლასი: სII- VIIIკლასი
სწავლების ხანგრძლივობა: ერთი წელი
პედაგოგი: მანანა ზივზივაძე 2017-2018 სასწ.წ
#
|
თემატიკა
|
საათების რაოდენობა
|
მიზნები და ამოცანები
|
რიცხვი
|
ესგ
მისაღწევი შედეგი
| |
1
|
Какие мы?
Характер
Внешность
Покупаем одежду
|
9
|
Правописание сложных предложений.Заучивание новой лексики.
| ტექსტის სტრუქტურის დაცვა.საბაზო უნარ-ჩვევების გამოყენება. | ||
2
|
Как найти друга
|
5
|
Новая синтаксическая структура прослушивания текста,заполнение таблицы.
| გაცნობითი კითხვის ხერხების დაუფლება | ||
3
|
Итоговая работа №1
|
1
|
Структура написания темы урока.
|
წერის უნარ-ჩვევების გამოყენება სასწავლო პროცესში.
| ||
4
|
Наша квартира
Квартира и мебель
|
5
|
Прослушивание текста.
Правильное употребление падежей.
|
გრამატიკული კონსტრუქციების გამოყენება.
| ||
5
|
Как обставить квартиру.
|
7
|
Прослушивание,восприятие и понимание текста.
|
ცოცხალი მეტყველების განვითარება.
| ||
6 6
|
Работа №2
|
1
|
Тесты
|
წერის უნარ-ჩვევების და გრამატიკული კონსტრუქციების გამოყენება.
| ||
7
7
|
Наша квартира
|
3
|
Беседа на данную тему.
Употребление числительных.
|
თხრობის კულტურის ჩამოყალიბება,თანმიმდევრობების დაცვა.
| ||
8
|
Познаём мир
|
6
|
Чтение и понимание текста.Интервью с партнёром.
|
დიალოგის კულტურა
| ||
9
|
Немного о животных.
|
8
|
Употребление количественных и порядковых числительных.
|
თვლის და რიცხვების წერის განმტკიცება.
| ||
10
|
Работа №3
|
1
|
Употребление грамматич.навыков.
|
წერის უნარ-ჩვევის გამოყენება.
| ||
11
|
День города
|
2
|
Правильное употребление падежей.
Составление предложений.
|
გრამატიკული კონსტრუქციების გამოყენება.
| ||
12
|
Какими бывают дальные страны?
|
5
|
Правильное употребление сложных предложении в речи.
|
გრამატიკული კონსტრუქციების გამოყენება თხრობის დროს.
| ||
13
|
Немного из истории
|
4
|
Правильное употребление падежей в устной речи.
|
გრამატიკის სწორად გამოყენება მეტყველებისას.
| ||
14
|
Работа №4
|
1
|
Употребление грамматич. навыков.
|
გრამატიკული უნარ-ჩვევების გამოყენება.
| ||
15
|
Поговорим о рекламе
|
6
|
Правильное составление объявлении,деловых писем.
|
რთული წინადადებების გამოყენება წერის და ზეპირმეტყველების დროს.
| ||
16
|
Работа №5
|
1
|
Правильное употребление грамматических навыков
|
წერის უნარ-ჩვევების გამოყენება დაგაგება.
| ||
17
|
Похожа ли реклама на пословицу?
|
4
(69)
|
Правильное понимание пословиц.
|
საგანთაშორისო კავშირი,ანდაზების ახსნა და სწორად გაგება.
| ||
Комментариев нет:
Отправить комментарий